Semalam aku dapat CD yang di pos oleh Sara Lee (KIICA) dari korea. CD tu ada gambar² yg diambil oleh fotografer kat sana dan bahan² kursus…

Hari pertama. Sepatutnya peserta kene pakai pakaian tradisional negara masing².. Tapi tengokle.. aku sorang je yang pakai…

Dah habis majlis malam tu, aku jadi rebutan le org² Korea kat situ nak begambor sama.. Tak yah tunjuk sini laa.. pandai²la cari… 🙂

Buku Tamu..

Ketibaan di Incheon Airport.. Dengan peserta Thai..

Di LIG Next 1..

The National Folk Museum of Korea

The Blue House… Korea President House..

Nang De Mun…

Macho tak.. hehehe

Tengah bertapa…

Lain-lain boleh akses kat sini.. aku upload CD yang diorang hantar…

http://korea.photo-digital.org/koalp

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CAPTCHA ImageChange Image