Ni bukan dekat dimata jauh dihati…

Tapi Jauh di mata.. tapi dekat je dengan rumah… 😛

Noraini berkursus BTN 5 hari dari kelmarin sampai Isnin ni untuk melayakkan dapat kenaikan gaji secara menegak sebab exam PTK lepas dapat 4&4. Tempat kursus tak lah jauh mana. Hanya 5 minit saja dari rumah di Kem KIWA Sepang. Tapi tak boleh balik…

Hari² aku pergi kerja lalu kem tu…

Naqia kali pertama ditinggalkan ibu… semakin manja.. asyik nak berdukung je… bengkok pinggang abah 🙂

Naqib .. seperti biasa.. cuma malam pertama tanya ibu dimana… Tapi tadi ada tanya Naqib.. Ibu mana.?? Ibu pergi sakit.. Jawabnya.. Bukan pergi Sakitla.. Pergi Kursus…

  1. datang ler Jie… dah lama x jumpa ko… nak jugak aku tgk bakal member ipar aku tu sblm makan nasi minyak korang…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *