Ni bukan dekat dimata jauh dihati…

Tapi Jauh di mata.. tapi dekat je dengan rumah… 😛

Noraini berkursus BTN 5 hari dari kelmarin sampai Isnin ni untuk melayakkan dapat kenaikan gaji secara menegak sebab exam PTK lepas dapat 4&4. Tempat kursus tak lah jauh mana. Hanya 5 minit saja dari rumah di Kem KIWA Sepang. Tapi tak boleh balik…

Hari² aku pergi kerja lalu kem tu…

Naqia kali pertama ditinggalkan ibu… semakin manja.. asyik nak berdukung je… bengkok pinggang abah 🙂

Naqib .. seperti biasa.. cuma malam pertama tanya ibu dimana… Tapi tadi ada tanya Naqib.. Ibu mana.?? Ibu pergi sakit.. Jawabnya.. Bukan pergi Sakitla.. Pergi Kursus…


Warning: printf(): Too few arguments in /home/kamilz/public_html/kamilzwp/wp-content/themes/boston-business/comments.php on line 46

  1. datang ler Jie… dah lama x jumpa ko… nak jugak aku tgk bakal member ipar aku tu sblm makan nasi minyak korang…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *